tisdag 25 mars 2014


Håret blev inte alls svart eller brunt som jag väntade mig, men det blev rätt mörkt. Ser ju alltid annorlunda ut när man kollar själv i en spegel med dåligt ljus än om man är ute och headbangar i solen typ. Ni kan få se bild senare, till vidare får ni njuta av en bild på kissen när hon slickar sig på nosen i morse. Kan vara bland det gulligare som finns. Hon sover bredvid mig just nu.

Just nu håller jag på att laga mat.. eller ja, maten sköter sig själv i ugnen. Blir ensam till middag idag. Petter ska till sin mormor och käka våfflor, men jag passade på det, vill inte äta massa socker och sånt nu så att då blir det kålpudding till mig (ja, det är gamling-mat men det är asgott! so don't hate on it) Sen ska jag dra på mig lite kläder och kila in till stan och träffa min vän Lina. Har sett henne typ två gånger i år, och vi bor knappt 5 min från varandra. Stört. Men ikväll så! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar