måndag 14 april 2014

Hej! Idag har jag haft min första dag på mitt gamla jobb. Förvirrande? Jag jobbade där förra året och nu i år igen. Kul att träffa kollegorna, och chefen som alltid är världens solstråle och ger så jäkla mycket energi. Han är verkligen ett bra exemplar på hur en chef ska vara (både förra året och i år så lottar han ut en ipad och en iphone, vi får fika och frukt jämt, han bjuder oss på afterwork) och trots att detta bara är en projektanställning, vi jobbar bara i ca 3 månader. 

Jag är verkligen sjukt fattig just nu, meeeen.. jag hittade en grej på tradera som jag kände att jag behövde i mitt liv. En concealer-palett med 20 olika nyanser. Älskar smink, och är sjukt peppad på att få hem den och testa den. Gärna nu tack. Betalade 91 kr, fri frakt. #nöjdtjej




Trots att det har varit en bra dag i mångt och mycket så har jag haft så jäkla ont i magen att jag började överväga att åka in till jourcentralen, men det har avtagit, istället har jag fått ont i huvudet. Snälla kroppen, vad är fel? Orkar inte mer.

4 kommentarer:

  1. Jag är också sjukt fattig men ändå beställde jag nyss filmaffischer för 700:-, för jag är så fantastiskt bra på att prioritera viktiga saker... Haha. Men får pengar om en vecka åtminstone.
    Hoppas du mår bättre snart <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har typ den summan att leva på tills den 25:e.. Borde verkligen sluta röka och snusa, men gu vad jobbigt.
      Tack babe, vet inte vad det beror på, det är så olika från dag till dag och det är inte så att det är någon mat jag reagerar på, kan ha käka samma sak men ena dagen mår jag illa och har skitont och väldigt mycket huvudvärk trots att jag dricker mycket vatten osv. Bajskropp.

      Radera
  2. Kul med ett jobb där man trivs! :) Och krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Amen visst! :) Jobbet i sig är ju inte det roligaste, glo på blanketter och rätta siffror / bli jävligt frustrerad på folk som klantar sig, hela dagarna men veta att man har en chef som verkligen uppskattar en är grymt! Tack, vet inte alls vad detta ständiga magont beror på, vad jag än äter och gör så kommer det utan förvarning och direkt anledning.

      Radera