fredag 11 april 2014



Snart är fredagen slut. Idag har jag hunnit springa ärenden på stan med mamma, käkat burgare - den nyttigare sorten, sett halva Röjar-Ralf, och haft massor med ont i magen. Min kropp hatar mig trots att jag är så snäll jag bara kan. Sitter i soffan och slökollar på dålig film på tv. Är megatrött för ett visst djur väckte mig tidigt i morse genom att gapa, skrika och hoppa upp på en hylla ovanför sängen där hon satt och skrek en stund innan hon tog stats ner i sängen och skrämde mig rätt ordentligt, men hur kan man blir arg? Nu ska jag tvätta bort smink och köra lite ansiktsmask innan läggdags. (Känns mig så jävla ful senaste tiden att jag knappt velat gå ut, sjukt sorgligt men sant) Imorgon ska vi på dop och sen på eftermiddan ryker löshåret och jag ska färga om håret... Hur? Suprise to come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar