onsdag 9 april 2014



Jag har två grejer som jag är riktigt nördig med; Batman & Grey's Anatomy. Har sett vartenda avsnitt sen det började, varje onsdag kl 21:00. Det är min heliga timme, jag svarar inte i telefon, den jag ser det med måste vara tyst och stör nån mig så leker de med satan själv. När jag jobbade natt på Max är enda gångerna jag missat att se det och behövt se via internet. Det är min lilla drömvärld att sjunka in i. Jag blir arg och upprörd när det händer saker, och jag har gråtit så brutalt när folk har dött. Mitt favvoprogram utan tvekan och ikväll verkar det bli riktigt spännande. Kommer känna att en del av mig dör när serien slutar, har varit min onsdagsbästis i 9 år! Hoppas Petter hinner komma hem med godis åt mig tills det börjar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar